5 timmar +

2013-05-14 Kl: 19:26:23
Allmänt| Kommentera (0)


Åhh helt slut!! 9½ timmes skoldag! Vi fick igentligen sluta runt 1 men jag Ida & Malin stannade kvar och försökte bli klar med de sista inför filmredovisningen imorn! och vi blev kvar i hela 5 timmar extra! haha! men va faktiskt roligare än de låter! spran runt och fulade oss i korridorerna när alla hade åkte hem bara för vi kunde! haha!
Blev en jeansjacka rikare idag också! grett! har letat jätte länge efter en längre model som inte ser ut som ett tält så lyckan va ju optimal när jag såg denna goding inne på Gina! dock är jag lite osäker på hålen ("slitningarna") tycker de va välding överdrivna! men men! de kan jag leva med och nu har jag min långa jeansjacka! jippie!



 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: