7 månader och ryggvärk!

2013-05-02 Kl: 21:23:18
Allmänt| Kommentera (0)


Lite snabbt om min situation! min rygg håller på å gå av, började igår kväll och jag fattar inte äns vad jag kan ha gjort! kunde inte äns duscha imorse så Victor fick hjälpa mig, så de blev ingen skola för mig, gick och la mig igen sov tills mitt på dan någongång, kände mig lite bättre men fortfarande ont! Sen va jag tvungen att åka in till stan för Victor skulle bju mig på mat och bio! (bästa♥) åt på Via Grande gott gott! sen gick vi och fulade oss i affärer ett tag sen såg vi på "Warm Bodies" haha riktigt grymm film! haha perfekt blandning av thriller, komedi och romantik! tror jag skrattade högst av alla i salongen, tror Victor skämdes lite, hehe!
Nu är vi hemma igen och ska väl pröva sova snart, får se hur ryggen mår imorn, bara de inte blir värre så klarar jag nog av skolan imorn!

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: