ord

2013-05-27 Kl: 16:55:32
Allmänt| Kommentera (0)


blev ingen skola för mig idag! huvuet ville inte sammarbeta med resten av mig. satt ute första gången igår och stekte i solen, benen fick ite färg men brände mig lite smått på bröstet och axlarna, jag kanske fick lite lätt solsting? eller blev lite uttorkad och de är därför huvet håller på å gå sönder? men men, måste iaf på skolan imorn! buuhuu! vill inte! har en uppgift som ska va klar som jag helt hade glömt fram tills just nu.
Måste bli klar med mitt retoriska tal (som jag knappt börjat med) som ska va klart på onsdag, och jag vet inte om jag kommer hinna få något gjort imorn för då jag jag och Victor fara till föllinge för lite födelsedags firande! hihi lillbubben blir ju hela 18 år imorn! körkortet får han också imorn så ska på skönt med en privat chafför! hehe!
Nee nu må jag fan göra någon nytta!!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: